Your hair was long when we first met

Imorse vaknade jag vid 9 nångång. Jag har mått riktigt j*vla dåligt sen igårkväll, och inte sovit speciellt bra.. Så jag tryckte i mig en liten yougurt och sen åkte jag upp till Torpet. Jag pratade med mormor och efter en stund mådde jag lite bättre.
Har gosat med Bazze och Lilleman hela dagen också, och dom får mig faktiskt på bättre humör. Världens finaste hundar är det!
Jag åt lunch med mormor också, och sen bakade hon bullar och muffins som jag åt. Gott!

Jag har precis tagit på mig mina träningskläder, för om en timme ska jag åka till Valvet och träna handboll. Jag tror att handboll är något jag behöver för att komma igenom den här skiten jag går igenom just nu. Jag måste få ta ut lite aggressioner, och det är ganska lätt att göra det på handbollsplanen.
Sen behöver jag mina underbara vänner. Jag har nu märkt att jag har världens bästa vänner. Tack för att ni finns, ni vet vilka ni är!


Nu ska jag glo vidare på datorn. Förresten så är fortfarande bloggen fucked up, så jag kan inte lägga upp några bilder. Annars hade jag en jättefin bild på Bazze som jag hade tänkt lägga upp. Skit också..
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0