Things will get better if you just hold my hand

Idag hade jag ställt klockan på 08:30. Då gick jag upp och duschade och fixade håret och ansiktet. Sen fick jag gå och väcka Niklas som låg och sov fortfarande.
Vi åkte sen till Donken i Norrtälje och åt frukost. Eller det var tänkt att vi skulle äta riktig frukost där, men vi kom dit lite för sent, så det blev vanlig hamburgare och sånt.
Sen åkte vi vidare till Täby centrum där vi har varit hela dagen.
Jag fick med mig ganska mycket hem faktiskt. Två linnen, en bh och ett par trosor, två par leggins och Laila Bagges parfym. Sen var det nog inget mer. Men det är alltid kul med nytt i garderoben! :)
När jag hade handlat klart allt mitt så åkte vi till Norrtälje och letade nyårskläder till Niklas. Vi hittade två skjortor på H&M.

Nu har jag precis ätit middag. Innan det så var jag och tränade, och idag var vi faktiskt 10 personer! Ingen målvakt dock..

Jag hade tänkt gå och duscha nu, och sen ska jag köra mormor till torpet.
Ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Kul att du gillade henne som lärare! :)



Vad har startat bråken då? Kanske bara att ni behöver vara ifrån varandra mer, man kan bli knäpp om man är med varandra jämt. Egentid är GULD! :)



Känner igen Malin, men då tänker jag på den unga Malin som hade brutit benet förut. Och provred min Chalet på Micketräning några gånger. Ja okej, vart lite orolig att du skulle bo i ett iskallt sommartorp. ;)

2010-12-30 @ 01:09:27
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0