"Perfect" couldn't keep this love alive

Idag har jag haft jättetråkigt på jobbet. Jag har bara gått runt och gjort småsaker. Suttit ganska mycket och gjort ingenting liksom.. Fördrivit tiden bara.

Jag sitter hemma just nu. Har inte gjort så mycket annat sen jag kom hem faktiskt.
Har fått hem ett provrör idag på posten. Nästa vecka ska jag åka och göra Hälsokoll på Kungsgatan. Usch.. Jag måste vara fastande från 22:00 kvällen innan, och jag ska på hälsokoll kl 09:40 dagen efter. Jag som alltid äter liksom!

Om 45 minuter kommer Gabban och hämtar mig. Jag har inte tränat handboll på nästan 2 veckor tror jag. Ska bli kul faktiskt! :)

På lördag ska jag träffa tjejerna igen. Vi ska först äta pizza här i Edsbro. Sen åker vi upp till Torpet och sitter där och har det mysigt bara :) Jag trivs jättebra med dom tjejerna! Kul att Malin hänger med också. Hon är ju inte en utav "Edsbrobrudarna", utan hon och Emma har gått i samma klass på gymnasiet och är väldigt tajta. Malin var med i lördags också, och det var jättekul! :)

Nu ska jag gå och klä på mig tror jag. Förresten... Det har hänt något här på bloggen, så jag kan inte lägga ut bilder just nu. Booooring!
Ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0