Now all our memories, they're haunted

Idag kom jag till jobbet vid 7 ungefär. Jag hade en väldigt skön första timme + en halvtimme kan jag säga! Tänker inte skriva här vad jag gjorde, men jag skrev det på facebook tidigare idag ;)
Jag har mest gjort småsaker idag och fixat klart allt. Städat och gjort så att vi inte har något mer att göra där.

När jag kom hem så satt jag vid datorn ganska länge. Sen fixade jag lite på mitt rum och gjorde lite småsaker innan jag åkte till träningen kl 18. Vi var bara 7 stycken på träningen.. Helt sjukt!
Vi fick iallafall först springa 2 varv, sen körde vi lite benfys och efter det körde vi lite individuell teknik ifrån mitten. Bara massa olika skott. Ganska kul faktiskt :)

Imorgon kanske jag åker till Täby. Ska bara försöka tvinga med mig en viss person!
Ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0