Låt mig höra kärlekens tunga, säg att du älskar mig.

Den här dagen har verkligen varit seg. Har suttit vid datorn hela dagen känns det som.
Jag har iallafall tittat på Robinsonfinalen. Erik vann och det ville jag att han skulle göra redan ifrån början! :) Gillade dock inte att den där Heléne var i finalen, hade hellre sett Mats där.

Jag har hunnit med att städat på mitt rum, skrivit lönenoter och fixat med min tvätt också. Det har legat hur mycket kläder som helst på mitt golv i några dagar nu, och det är inte vanligt att det gör de i mitt rum.

Om lite mer än en timme börjar finalen mellan Sverige och Norge. Tror det kan bli en kul match att titta på. Håller tummarna för att Sverige tar hem det här!

Imorgon är det jobb igen. Skönt att det bara är 4 dagar den här veckan, och det är skönt att jag jobbar i en ny lägenhet nu där det är ganska simpla grejer som ska göras, och som går fort att göra.

Samtidigt som jag längtar till julafton, så har jag en konstig känsla inom mig. Den här julaftonen kommer inte bli densamma som den varit de tre senaste åren. Det känns jättekonsigt..
Jag hoppas det löser sig och att min familj, släkt och vänner kan få mig att vara på bra humör hela dagen iallafall. 
På julafton är ju den dagen jag tar mitt pick och pack och flyttar upp till torpet i två veckor också. Har sett fram emot det i nästan ett halvår, fast jag såg fram emot det mer förut då jag trodde att jag inte skulle bo där helt själv. I och för sig ska mormor bo där med mig en del.. Men ni förstår säkert vad jag menar!

Nu ska jag försöka skaffa ett liv och hitta på något.
Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Kul, kan tänka mig att hon är bra som lärare!? :) Varför gjorde ni slut efter så lång tid? Vad är det för torp du ska bo i, vart?

2010-12-19 @ 17:09:36
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0