Jag saknar att vakna upp bredvid dig och veta att du är min

Jag kom hem ifrån träningen för ett tag sen, och har precis duschat och ätit lite mat.
Vi var inte så många på träningen. 11 stycken tror jag.. Vi fick hålla i träningen helt själva, och det gick faktiskt bra!

På torsdag ska jag spela u-lagsmatch i Rimbo emot Vallentuna. Jag ska spela 9a också. Ska bli jätteroligt! :)

Snart är det julafton, och från och med då ska jag vara hundvakt i 16 dagar ungefär. Jag ska bo själv på torpet där min morbror och hans sambo Malin bor. Eller inte helt själv.. Mormor kommer vara där ibland också när jag jobbar.
Men jag ser faktiskt fram emot det! Ska bli skönt att vara lite ensam. Jag känner att det kan vara bra för mig efter allting som hänt. Jag behöver lära mig hur det är att vara ensam.

Nu ska jag se om det finns något roligt på TV, sen ska jag nog gå och sova. Är ganska trött, har inte sovit bra alls i natt..

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0