I've never felt so much love before

Idag blev det ingen lång dag på jobbet. Jag började 7 och gick hem kl 10. Eller jag åkte till pappa, och sen var vi hemma vid 1 ungefär. Vi stannade några gånger, så vi åkte inte raka vägen hem.

Jag har precis duschat och sitter och tittar på en bra film på TV.
Ikväll ska vi hem till Mattsson. Vi åker alltid dit dagen innan julafton och myser. Ikväll ska vi spela Bingolotto också! :) Kul kul.

Jag har inte fått någon direkt julkänsla.. Jag hoppas den kommer snart!

Imorgon börjar jag med att köra Pi och Malin till Arlanda. Efter det åker jag hem till Ingrid där resten av släkten på pappas sida är.
Senare på kvällen är vi hemma hos oss, och då kommer Mattsson + morfar Roffe hem till oss. Stefan kommer nog också.
Det är alltid jättemysigt på kvällarna här hemma på julafton, speciellt när Mattsson är här!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen.
Imorgon blir det antagligen inget inlägg.

God jul på er alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0