It's alright, it's okay.

Imorse vaknade jag först vid 8 och var jättekissnödig.. Men jag orkade inte gå upp ur sängen och ut och in i stora huset. Så jag låg kvar i sängen och somnade om till klockan var 10 ungefär.
Jag gick upp och åt frukost och fixade mig. Sen åkte jag hem till familjen Bruce och väckte Lina och frågade om hon ville följa med till Norrtälje. Det ville hon, så jag väntade på henne i ca en timme och sen åkte vi in.
Jag var först tvungen att tanka, sen åkte vi till Mekonomen och jag handlade spolarvätsa, parkeringssnurra och 4 stycken doftgrejer till bilen. Så nu luktar det mumsmums i min bil! :)
Efter det åkte vi till Elgiganten och jag köpte cd-skivor.
Sen bar det ner på stan och Lina köpte lite julklappar till hennes kompisar, mormor och gammelmormor.
Det var jättekallt ute, så vi åkte hem till henne igen och jag hjälpte henne att lägga in bilder på facebook.

Nu sitter jag hemma och har precis bränt 2 skivor till bilen.
Såg även matchen för en stund sedan, Sverige - Rumänien. Sverige vann! :) Spännande match måste jag säga.

Om en stund ska jag äta middag, och senare ikväll ska jag åka och hämta Erika och sen åker vi hem till Emelie och är där hela kvällen. Ska bli jätteroligt! :)

Nu har jag inte något mer att skriva.
Ha en fortsatt bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0