I wish I could just make you turn around

Imorse var det väldigt skönt att sova på bussen. Jag älskar att sova på bussen! Lika mycket som jag älskar att sova på bussen, hatar jag att gå av bussen och ner till tunnelbanan för att trängas.

Det första jag gjorde när jag kom till jobbet var att gå upp till en lägenhet där jag behövde fixa lite grejer så att Tommy kan börja linolja där. När jag kom till lägenheten och skulle öppna, så hade någon låst överlåset, och nyckeln som jag hade fungerade inte in dit.
Sen efter en stund öppnade en kärring. En kärring som jag och Tommy har haft bråk med tidigare. Hon sa åt mig att komma tillbaka senare när hon hade dragit. Jävla kärring alltså. Det är min arbetsplats, och där ska jag kunna vara mellan 7-16 varje dag utan något jävla tjaffs. Hon bor inte ens där!
Aja. Jag gick över till Stefan istället och körde på där resten av dagen.

Jag kom hem för en stund sen och har precis eldat, fixat disken och fixat lite med lönenoterna.
Senare tänkte jag leta fram lite fälgar som jag har bakom huset som jag ska ge bort. Jag tänkte även titta på måndagens avsnitt utav Ung & Bortskämd. Kan vara det roligaste programmet jag sett!

Annars blir det lugnt ikväll. Hade lite planer, men det sket sig tyvärr...
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0