I am standing were you left me

Igår var vi ju hemma hos Emelie. Det var jag, Erika, Emma Sabina och Emelie. Vi hade riktigt roligt faktiskt!
Vi satt och snackade från klockan 19 ungefär, och sen drog vi hem vid halv 2 ungefär.
Vi snackade om gamla minnen, och sånt som hänt sedan vi slutade i Edsbro. Det är jätteroligt att träffas såhär när man inte ses så ofta.
Vi bestämde iallafall att vi ska ut på juldagan tillsammans, och sen några andra brudar. Ska bli kul! :)

Idag händer det inte så mycket. Hade tänkt kolla på Robinsonfinalen snart. Sen måste jag städa mitt rum, ta min tvätt och skriva mina lönenoter.

Lite frukost skulle sitta fint,
Have a nice day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0