Dag 11 – Mina syskon

Elin är född 19 april 1992. Hon har alltid varit den som pratar mest av oss två och är mest framåt. Hon har aldrig varit blyg, medan jag har varit ganska tillbakadragen hela livet.
Hon går Sam ekonomiprogrammet på Rodengymnasiet. På fritiden festar hon och umgås med kompisar mest hela tiden. Vill ni umgås med någon som festar hårt, så ta kontakt med henne!

Daniel är född 4 juni 1997. Han är inte riktigt som oss andra två syskon i den här familjen. Han är bråkig i skolan, och ska alltid vara värst utav alla och gör satyg väldigt ofta. Men jag tror att det har lugnat ner sig lite faktiskt. Förut var han helt brutal!
Han spelar handboll i Rimbo HK och fotboll i Rö IK. Jag tror att han är väldigt duktig i båda sporterna.
Han kommer bli skitsnygg när han är i 18-årsåldern. Jag vet att Repan redan har paxat honom ;)


Och fortfarande kan jag inte lägga upp några bilder.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0