Dag 07 – Min bästa vän

Jag skulle vilja säga att jag har tre stycken allra bästa vänner. De är tre helt olika personer, som gör olika saker för mig. Jag har jättemånga vänner, men de här tre personerna är de vänner jag räknar som Mina bästa vänner.

Den första är den jag känt allra längst, och det är Erika Jansson. Vi gick i samma klass på låg- och mellanstadiet i Edsbro skola. Vi var som mest tajta när vi gick i 7an tror jag. Jag vet inte om det berodde på att vi båda raggade på två killar som var kompisar med varandra. Haha!
Erika kan jag alltid prata med, vad det än är. Hon stället alltid upp för mig! I somras när jag hade en väldigt jobbig period, så smsade jag Erika och frågade om hon kunde ses och prata. Då hade inte vi setts på jättelänge, eftersom hon har bott i Uppsala i tre år. Men jag visste att hon fanns för mig, så därför hörde jag av mig till henne.
Nu på senare tid har vi setts ganska mycket faktiskt. Det känns jättebra att få börja träffa en sån här underbar människa som Erika. Alla människor borde ha en vän som henne ♥

Den andra personen är Rebecca Suomi Gillberg. Hon kan vara en av mina roligaste och sjukaste vänner. Jag har alltid roligt med henne. Hon får mig alltid att skratta, och vi kan alltid skoja med varandra och säga jätteelaka saker. Vi har faktiskt aldrig varit osams. Vi kan typ inte vara osams, för vi börjar bara skratta och skoja bort allting. Henne kan jag också prata med om allting. Jag tror faktiskt att jag berättar allt för henne, nästan iallafall. Jag litar på henne, och jag vet att hon inte går och berättar allt för gud och alla människor.
Vi började umgås sent i 1an på gymnasiet. Efter det så har vi suttit ihop verkligen. Vi har inte träffats utanför skolan, men i skolan så var vi alltid med varandra. Varje gång hon inte var i skolan, så var det så himla tomt! Nu pratar vi nästan varje dag med varandra i telefon, och vi skrattar fortfarande åt massa skitsaker, och vi snackar skit om samma personer som vi snackade skit om för 2 år sen. Det är fortfarande lika roligt!
Om ni hade en vän som Repan skulle ni aldrig ha tråkigt! :) ♥

Den tredje och sista bästa vännen jag har är Niklas Bruce. Ni kanske tycker det verkar konstigt, men han har varit som en bästa vän för mig enda sedan vi blev tillsammans, och han är fortfarande det. Han kanske inte känner samma som mig, men för mig är han är bästa vän.
Jag kan prata med Niklas om allt, precis allt. Jag vet att han lyssnar på mig, och jag vet att han inte går och berättar för andra människor. Om det är p.g.a honom som jag mår dåligt, eller är ledsen, så kan jag prata med honom om det ändå.
Även fast vi inte är tillsammans längre, så kan vi fortfarande ses och ha väldigt roligt tillsammans. Jag trivs jättebra i hans sällskap, och jag känner mig trygg hos honom. Det har jag alltid gjort.
Jag kan säga rakt ut att jag kommer alltid älska Niklas, på ett eller annat sätt. För vissa kan det vara svårt att förstå, men för mig är det en självklarhet. Ingen har fått mig att känna mig så älskad som Niklas har fått mig att känna. ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh gumman! Du är grym och ja finns alltid här för dig och jag anser att du är en av mina bästa vänner också.

Jag älskar dig vännen!

2010-12-27 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0