Dag 05 – Vad är kärlek?

Hm.. Svår fråga egentligen.
Om jag ska skriva om kärlek mellan ett par, alltså inte mellan föräldrar och barn eller kompisar.
Då tycker jag att man ska visa varandra uppskattning. Man ska berätta för varandra hur mycket man tycker om varandra, och visa att man tycker om varandra.
Man ska göra saker för varandra som man vet att den andre blir glad över, det behöver inte vara stora saker.
Jag tycker att man ska ta hand om varandra, och tänka på att det kan vara sista gången man ses. Vad som helst kan hända.
Man ska kunna prata med varandra om allt, och försöka lösa alla problem som uppstår.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om den saken. Jag tycker att kärlek är det bästa som finns i hela världen, och just nu känner jag mig väldigt tom när jag inte har den kärlek jag vill ha längre hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0