But you'll always be my hero, Even though you've lost your mind

Jag sitter och tittar på handboll nu. Jag har inte sett någon utav de tidigare EM-matcherna hittills faktiskt.
Hoppas verkligen att Sverige vinner det här så att de går till semi!
Känns lite roligt att en utav spelarna har man mött sedan man var liten, och flera utav spelarna mötte vi förra året.

Jag hade planerat en sak idag, men som jag skrev tidigare så blev det inte så.. Men nu verkar det som att det blir lite halvt som jag ville ändå! :) Lite svårt att förstå vad jag skriver nu, men det är lika bra att ni inte förstår någonting.

På lördag ska jag träffa några gamla klasskompisar. Ser fram emot det och det ska bli jätteroligt att träffa dom igen! Vi träffades senast alla 5 i augusti någon gång, och då hade vi verkligen jätteroligt. Vi skrattade så mycket så vi nästan grät. De är vänner jag ångrar att jag inte haft bättre kontakt med sen vi slutade i Edsbro skola. Men det känns bra att vi träffas lite nu iallafall :)

Nu ska jag fortsätta titta på sista minuterna i handbollsmatchen.
HEJA SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0