All I want for christmas is you

Imorse åkte jag till Norrtälje och ställde bilen där. Jag tog bussen ifrån Norrtälje 05:52 ungefär.
Jobbet har gått rätt bra idag. Det har varit ganska segt eftersom det mest är småsaker som ska göras just nu.

Efter jobbet åkte jag till Norrtälje. Sen hämtade jag en vän och vi åkte ner på stan och fixade en julkapp. Sen åkte vi vidare till Rusta och handlade lite annat.
Efter det åkte vi hem till honom och jag hjälpte honom att slå in hans julklappar som han hade köpt till sin familj. Jag fick även med mig två julklappar hem, en till mig själv och en till mina föräldrar.

Jag har precis ätit middag. Funderar på att gå och duscha nu och sen ska jag bara sitta och ta det lugnt hela kvällen. Är hur trött som helst, så det blir till att gå i säng tidigt ikväll!

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0