Veckan som gått

Lite dålig uppdatering här just nu. Men jag har inte så mycket intressant att skriva om.
Det som har hänt i veckan är iallafall;
Jag har jobbat med Henkan i Lohärad. Det har varit kul faktiskt!
Jag har varit med Niklas, tagit en springtur, gymmat två gånger och igår hade vi månadsdag. Så efter jobbet åkte vi till Norrtälje och tittade på tapeter till Niklas rum, och sen åkte vi hem och åt god mat och tittade på TV.

På måndag fyller Elin 18 år, så om ungehär en timme kommer det hit släkt och några av hennes vänner och firar henne. Vi bjuder alla på massa olika pajer, så det ska bli gott :)

Niklas har åkt till Enköping (!) på fest med sina kompisar, så han är inte här ikväll vilket jag tycker är tråkigt :/
Får träffa honom imorgon istället :)

Nu ska jag gå och fixa lite här hemma,
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0