Valborg och mösspåtagning

Idag hade vi nationella proven muntliga i svenska. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag klarade inte av att stå inför hela klassen och prata om det jag skulle prata om. Jag var jätteförberedd, men när jag väl stod framför alla så fick jag nästan panik och började gråta och gick ut ur klassrummet.
Jag "samlade" mig en stund och sen gick jag in i klassrummet och försökte igen, men det gick inte. Jag började gråta igen och gick ut ur klassrummet.
Det var inte bara för att jag var nervös. Det var för att det jag skulle prata om handlade om mig och Niklas och det var rätt jobbigt att snacka om.
Jag fick prata själv för Annika sen och det gick jättebra och hon förstod att det var jobbigt för mig att prata om det inför hela klassen.

Nu har vi iallafall rast och snart har vi religion.
Klockan 2 har vi mösspåtagning. Ska bli kul tror jag :)
Sen åker jag och Niklas hem till honom och hämtar lite grejjor och sånt. Sen så hänger jag med till Gabriel ändå. Jag skiter i om den där personen är där, jag behöver ju faktiskt inte prata med den.
Vi kanske drar in till Norrtälje sen och går till Trädgårn eller något sånt.

Jag ska göra det bästa av situationen eller vad man ska säga.
Hoppas ni andra får det kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0