Vååår

Jag känner verkligen att våren är här nu. Det kan ju inte komma ett bakslag till!
Jag har iallafall jobbat lite idag. Det gick bra. Lite pinsamt bara att han jag jobbar hos gick in i det nymålade med sin jacka så den blev helt vit... Men det gick lätt att tvätta bort :)

Nu har jag precis duschat och tvättat ansiktet. Om en timme går bussen till Norrtälje där jag tänkte kolla på bikini på H&M. Fick ett erbjudande igår, så jag tänkte utnyttja det.
Hoppas även att Niklas kan ta sig in till Norrtälje så att han kan följa med hem till mig sen :)

Ikväll möter herrarna Eskil på bortaplan. Jag hoppas verkligen att dom vinner! Det vore så himla häftigt ifall vi får två allsvenska lag i Rimbo.

Hoppas ni får en bra dag :)
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0