So fucking ointressant

Ibland är det de.
Ointressant.

Idag har jag varit hos mormor. Det var jag, Niklas, mamma, pappa och Elin som åkte dit.
Mormor bjöd på middag där. Jättegott var det! Pi och Malin var också där.
Efter middagen blev det paj. Mums!
Sen åkte vi till IKEA i Barkaby. Har aldrig varit där, och jag tycker att IKEA i Uppsala är mycket bättre.
Jag fick iallafall med mig två blommor med krukor hem. Det var mamma som betalade, men dom står i mitt fönster nu iallafall :)

Just nu sitter jag och tittar på Wipeout med Elin. Ganska kul faktiskt.
Niklas blev hämtar av Alex, Mårten och någon Johan... Dom ska tvätta bilarna och fixa Niklas bil typ.

Imorgon ska jag åka iväg och fixa lite på morgonen. Hoppas jag blir klar.
Efter det åker jag och Elin till Norrtälje och gymmar lite innan matchen som börjar klockan 4. Man lär ju behöva vara där vid halv 3 för att få någon plats.

Nu ska jag fortsätta kolla på TV.
Ha dert så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0