Skrivlust

Nu fick jag lite skrivlust såhär på kvällskvisten.

Det är sista veckan på våran praktik nu. Skönt faktiskt!
Jag är kvar i stallet, dock själv denna vecka. Repan är i fjällen, och Pulli som skulle kommit och jobbat med mig var tvungen att vara i skolan och måla något klassrum där.
Men jag har inte så mycket att göra, så jag kommer bli klar imorgon.
Idag jobbade jag iallafall till kvart i 12 ungefär. Jag målade klart ett omklädningsrum (började dock med att måla med fel färg...), satte väv på en bättring, målade en bättring, målade tvättstugan och det sista jag gjorde var att måla där jag hade satt väv.
Sen åt jag lunch och sen åkte jag till gymmet.
Jag gymmade i ungefär 2 timmar. Det kändes rätt bra faktiskt, förutom att jag har nu insett att jag är väldigt klen.
På a-flickstiden hade vi alltid fys och jag kände mig stark på den tiden.
Nu har vi typ inte haft fys på 2 år och det märks verkligen. På försäsongen fysar vi, men så fort säsongen kommer igång så slutar vi. Konstigt..

Jag åkte iallafall hem med 3 bussen och väntade på Niklas vid busshållsplatsen. Han kom ifrån Norrtälje.
När vi kom hem var vi ute och lekte med boll lite. Sen gjorde vi middag och satt faktiskt ute och åt i solen :) Mysigt!

Nu sitter jag i soffan och tittar lite på Hollywoodfruar. Niklas är i Norrtälje (tredje kvällen i rad, tråk..) med Mårten. Så vi träffas imorgon igen efter att jag har jobbat och varit på gymmet.

Nej, nu måste jag sova..
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0