Ingen motivering

Idag i skolan gick vi igenom muntliga nationella. Det gjorde mig nervös.
Men jag vet iallafall vad jag ska prata om och jag har gjort mitt PM, så nu är det bara att träna in fem minuters snack.

Efter skolan skjutsade Niklas mig till gymmet. Jag var där i ungefär två timmar, men jag hade ingen motivering alls till att träna och allt kändes bara jobbigt. Så det var inte så kul.

Nu sitter jag hemma och ska kolla på Biggest Loser.
Pratade med Niklas nyss och han berättade att hans mamma ska köpa hund. Eller hon har ringt på en hund, och om ägarna tycker att Maria passar som ny ägare, så åker dom och hämtar hunden ikväll.
Det är en fransk bulldog :P



Ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0