If we ever meet again

Jag sitter just nu i skolan och väntar på att klockan ska bli 10:10, då börjar vi.
Jag kom hit lite tidigare eftersom Elin tog bil till skolan imorse, och jag inte orkade åka buss genom Rimbo. Hon tog körkort igår förresten!

Repan var här en stund men hon drog ganska snabbt, hon mådde inge bra :/
Jag har iallafall läst igenom lite ur häftet vi fått till svenska nationella. Usch, gillar det verkligen inte.. Men jag tror att jag har kommit på vad jag ska prata om på muntliga iallafall. Och det kan bli riktigt bra om jag håller lugnet och inte stressar upp mig som jag alltid gör.

Efter skolan idag ska jag och Niklas köpa present till Lina som fyller år imorgon, och efter det ska jag till gymmet. Har inte gymmat sen förra tisdagen nu, känner mig lite lat faktiskt.

Men nu har jag inget mer att skriva,
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0