Hemligheter och jobb

Imorse när jag vaknade var jag astrött. Men jag hade faktiskt sovit som en stock, och sovit jättebra! Förut sov jag verkligen jättedåligt när inte Niklas låg bredvid, men nu har jag börjat sova jättebra, och det känns bra :)
När jag satt och åt frukost så ringde Niklas (!) och frågade vilka som var hemma och vad jag gjorde typ. Han som inte ens har någon praktikplats borde väl sova tänkte jag, men han hade varit ute med Mårten hela natten så dom skulle precis gå och sova.
Fem minuter senare kliver Niklas in i vårat hus. Han hade tagit bussen från Norrtälje till Rimbo, och därifrån hem till mig. Gulle :) Just nu ligger han och sover, och jag tänker låta honom fortsätta sova för han har inte sovit speciellt länge.

Jag åkte iallafall och jobbade i ungefär en kvart. Sen hade inte jag något mer att göra, så jag drog vidare till gymmet och körde skiten ur mig själv.
Jag gymmade i ungefär 1½ timme, sen gick jag och duschade och sen vidare ner till busstation där Anders hämtade mig. Vi åkte och kollade på stallet och hur allt såg ut. Är faktiskt helt klar där nu :)
Resten av veckan ska jag jobba med Henkan troligtvis.

Jag tog 12 bussen hem och åt direkt. Sen åkte jag iväg och gjorde lite annat i en halvtimme ungefär, och nu sitter jag här hemma och har rätt tråkigt.

Fick reda på en sak idag, en väldigt rolig sak faktiskt. Fast den tänker jag inte berätta för någon förrens saken "har hänt på riktigt" :) Wiho!

Ha en bra dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0