Äntligen över

Igår slutade jag jobba klockan 3 på Gräddö. Jag hade samling klockan 4 i Rimbo. Precis innan vi ska sluta ringer Niklas och frågar om det finns någon möjlighet att han kan följa med, för han ville följa med, och det ville ju jag också såklart. Ingen buss gick dock.
Så när jag kom till Norrtälje vid halv 4 brände jag hem till Edsbro, var hemma innan 4 någon gång och slängde på mig nya kläder. Sen fick Niklas köra till Rimbo och det tog 10 minuter. Herre min gud så snabbt han körde.. Vi kom lite senare till samlingen, men det spelade inte så stor roll.
Vi förlorade iallafall matchen med 28-34. Sugit, men men. Nu är skiten över, om jag får säga så.
Är så jävla less på handboll just nu. Vill bara ha en paus några veckor/månader från det nu och bara gymma och bygga muskler och jobba på konditionen inför nästa säsong.

Idag har jag jobbat igen iallafall. Det blev spackel spackel hela dagen.
Vi jobbar hos han som startade Flygfyren, så dom har ju en hel del deg och det märks på huset dom bygger.

Jag har precis skjutsat Niklas till Ununge. Han ska iväg och bowla med sina kompisar.
Hoppas vi ses imorgon iallafall :)

Nu ska jag kolla på tv
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0