Åhhh snöö...

Igårkväll hade vi riktigt mysigt här hemma. Jag, mamma, Elin, pappa och Daniel tittade på 2012 tillsammans med godis och ost och kex och sånt där. Jättemysigt var det :)
Jag gillade filmen. Den hade coola effekter och sånt där.

Imorse åkte jag iväg vid halv 10 och fixade klart lite saker.
När jag kom hem var jag ute med Elin i hennes rum och tittade när hon fixade och donade.

Vi ska snart åka iväg till Rimbo och hämta alla Elins saker. Sen åker vi vidare till Norrtälje och tittar på när herrarna möter Eskil.
Jag hoppas verkligen att dom vinner! Är lite nervös faktiskt :P
Hoppas ni andra är lika taggade som mig och kommer och hejjar!

Nu ska jag fixa iordning mig,
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0