Trötter

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Disney Channel. Jag kan inte sova men jag är ändå jättetrött och ögonen är typ helt igenklibbade.
Niklas börjar tidigare än mig idag så han ska åka snart. Jag ska åka vid halv 10 ungefär, så jag kan ligga kvar här en bra stund till.
Jag kollade på Svenska handbollsförbundets hemsida nyss och nu har resultatet mellan IVH och Sävehof kommit ut. Sävehof vann med 29-16. Man blir ju inte förvånade eftersom dom vann förra året och är tippade 1:a.

Idag efter skolan ska jag och Niklas stanna kvar och gå upp till lägenheten. Klockan 6 ska jag ut och springa med Ron, Johanna, Jessica och Åsa. Vet inte om det är några fler som ska springa, kan ju hoppas på det iallafall! :)

Nu ska jag kolla på tv, skriver ikväll.
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Jocke

sv: jo jag kan tänka mig det =) men nervös ska man vara!

2009-09-16 @ 11:29:43
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0