Taggad

Jag har nyss ätit klart min frulle. Snart ska jag gå och borsta gaddarna och sen har vi tid att chilla en stund innan vi ska åka till skolan. Jag älskar sovmorgon!
Idag första timmen har vi BAT, men jag ska inte vara med på hela lektionen eftersom jag ska gå och ha handboll hos Bobben. Sen har vi ARL två lektioner, men jag vet inte vilken lärare vi har. Hoppas vi inte har någon mupp bara.. Typ J-O. Fy fan!
Efter skolan drar vi upp till lägenheten tror jag, sen har jag träning vid halv 8 eller när den nu börjar. Har inte så bra koll när träningarna börjar nu för tiden.
Imorgon ska jag till Törne igen, så han får knäcka min rygg och nacke ännu mer. Scary!
I helgen är det JSM, och jag ska typ köra upp dit. Petra, Becka och Soffe har paxat plats i min bil. Så det blir kul :)

Nu ska jag gå och göra vettigare saker än att sitta här. Man slösar typ bort hur mycket tid som helst av sitt liv genom att sitta här jämt. Tänk så mycket annat man skulle kunna göra. Typ gå ut och springa nu på morgonen när jag ändå hade sovmorgon? Synd att jag inte kom på det tidigare..
SKITSAMMA!

HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0