Tabellen ljuger aldrig (?)

Jag satt nyss och läste på Alltomhandboll.se om hur dom har tippat elitserien i år. Dom tippar ett lag i taget så jag har följt tippningen ett tag nu. När jag satt och läste så kom jag på att det skulle ju spelas matcher idag, Kärra mot BK Heid och IVH Västerås mot Sävehof. Så jag gick snabbt in på svenska handbollsförbundets hemsida och kollade om några resultat hade kommit ut. Resultatet mellan Kärra och BK Heid hade kommit ut och visade att Kärra hade vunnit med 26-24. Kärra är som vi i Rimbo, nykomlingar i elitserien och har blivit tippade 10:a. BK Heid är tippade 6:a. Så jag får en känsla av att vad som helst kan hända i år.
Resultatet mellan IVH och Sävehof har inte kommit ut ännu, men jag väntar! :)

AOH tippar Damelitserien 2009/2010
1:a IK Sävehof
2:a Lugi HF
3:a Skövde HF
4:a Skuru IF
5:a Team Eslöv IK
6:a BK Heid
7:a IVH Västerås
8:a Spårvägens HF
9:a HF Kroppskultur Dam
10:a Kärra HF
11:a Önnereds HK
12:a Rimbo HK

Johanna Ahlm tippar Damelitserien 2009/2010
1. IK Sävehof
2. Skövde HF
3. Skuru IK
4. Lugi HF
5. IVH Västerås
6. Team Eslöv IK
7. BK Heid
8. Spårvägen HF
9. HF Kroppskultur Dam
10. Önnered HK
11. Kärra HF
12. Rimbo HK


Jag tycker det är rätt kul att se hur som tippar, speciellt nu när Kärra vann över BK Heid ;)
HEJA RIMBO HK!


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

Haha hmmmmm, det har jag aldrig hört talas om :) Ska kika ifall de andra här vet! Hehe blev nyfiken nu

2009-09-15 @ 22:05:58
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0