Studenten och gravid

Jag kom på massa annat kul som jag hade tänkt skriva upp här.
Idag när vi hade slutat gick vi ner till Roden och beställde alla studentprylar. Jag tog en brilliantmössa med massa trams på, namn osv. Sen beställde jag en tjocktröja, mjukisar, trosor, champagneglas (stavning?), flasköppnare och en handduk. Man fick 3 betala för 2 så man kunde ju ta lite onödiga prylar också. Ska komma överens med mamma och pappa bara om hur mycket dom ska betala och hur mycket jag ska betala, så får vi se om jag tar bort någonting. Allt slutade iallafall på 1995:-, så det är ju rätt mycket pengar om man sen ska köpa klänningar och allt sånt där.

Ni blev säkert rädda när jag skrev "Studenten och gravid" som rubrik. Det är INTE jag som är gravid. Såhär är det.. Första skoldagen, alltså 20 augusti eller när det nu var vi började, så gick våran f.d engelska lärare, nu är hon våran projekt och företags lärare, förbi oss. Och då sa jag till Repan "Kolla det ser ut som att Sofie är gravid", men jag vågade aldrig gå och fråga. Hur pinsamt skulle inte det vara om hon inte skulle vara gravid lixom. Nu iallafall, idag, så sa Emma att Sofie var gravid, och sen när jag såg Sofie så hade magen blivit ännu större. Jätteroligt tycker jag! Ungen beräknas komma 25 december, mindre kul kanske. Sofie är en av mina favoritlärare. Hon är jättesöt och snäll och rolig. Kommer sakna henne när vi slutar skolan, så jag hoppas att hon kommer på våran student så att hon inte är hemma med ungen. Lite tycker jag att hon kan offra sig :P

Nu måste jag gå och packa ihop mina träningssaker.
Kanske skriver något om träningen sen när jag kommer hem.

TJAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0