Show you know

Klockan 1 ska vi äta lunch med laget. Det ska bli mysigt! Vet dock inte vart eller vad vi ska äta ännu, men jag tror att det är på sportcentrum.
Klockan 4 drar matchen igång och jag hoppas alla är taggade till 1000 så att alla kan göra sitt allra bästa.
Klockan 9 ikväll ska jag och Niklas kolla på Flickan som lekte med elden inne i Norrtälje. Sen sover vi kvar i Norrtälje och åker tillbaka till Edsbro imorgonbitti någon gång.
Just nu sitter jag och lägger in lite musik i mobilen. Behövs verkligen!
Ska snart gå och packa väskan och fixa lite annat smått och gott.

Hoppas vi har många som håller tummarna och hejar på oss idag!

Kommentarer
Postat av: ..

Lycka till idag! Håller tummarna från läktaren!:)

2009-09-19 @ 11:20:02
URL: http://rusniingstrafik.blogg.se/
Postat av: Louise

Kommer och hejar! Stort lycka till!

2009-09-19 @ 12:57:30
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0