Paddla över till Åland

Hej!

Som ni vet så finns det inget internet i lägenheten vi sover i under praktikveckorna, det är därför jag uppdaterar vääääldigt dåligt just nu.
Men nu sitter jag hemma och har precis ätit frulle.
Veckan då. Veckan har gått bra. Vi har målat fönster och hjälp Henke Eurén med ett hus han håller på med. Det har flytit på jättebra! Men jag har varit väldigt trött på mornarna och har typ sovit hela tiden så fort vi åkt bil. Men sånt får man leva med.
Träningarna den här veckan har gått bra för mig, förutom igår då. Jag satt typ inte en enda boll! Hur svårt kan det vara lixom.. Menmen, jag har fortfarande inte lärt mig riktigt hur och var jag ska skjuta. Får helt enkelt jobba på det!
Idag åker vi till Åland. Vi ska dit och spela cup och i våran grupp har vi Skånela, Lugi och Åkersberga. Skulle vara jätteskönt att vinna över Skånela faktiskt, dom åkte ju ur elitserien nyss. Haha! Lugi har vi i serien i år och dom blir säkert svåra.

Ja, jag har inte så mycket mer att skriva, och nu blir det väl kanske ett inlägg på söndag eftermiddag någon gång när vi kommer hem från Åland, för jag tar nog inte med mig datorn dit och det finns nog inget internet där heller skulle jag tro.

Men ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0