Nu tar vi en finnskaft

Imorse vaknade jag vid 9 och frös som en hund. Det är verkligen dags att ställa in element i rummet nu. Jag gick iallafall upp och åt frukost och sen började jag städa och fixa lite överallt. När jag var nöjd så gick jag ut och hjälpte till att måla. Så nu är framsidan till vårat rum nästan klart, vi ska bara måla det vita runt fönster och dörren en gång till och sen ska vi börja bygga altan där :)

Om en kvart ska jag åka till Rimbo, samling halv 4. Vi har ju match mot finska laget Åbo klockan 17:00. Ska bli kul att få springa av sig lite faktiskt.

När vi kommer hem ska vi äta kräftor och sen kommer nog Matilda och Frida hit och myser med oss.

Ha en bra kväll alla!


Juste, måste bara säga att jag väntar verkligen på att Stina-Lee ska få sin unge! Tycker den kan komma ut snart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0