Matchen

Matchen började risit (risigt?). Vi slarvade jättemycket och försvaret var kass. Jag tyckte det var väldigt mycket gnäll också, folk skyllde ifrån sig osv. Då är det inte speciellt kul att spela.
Det stod iallafall lika i halvlek tror jag, och sen gick vi ut och gjorde jättebra ifrån oss i andra halvlek. Iallafall en stund, sen kom det väl en liten svacka. Men vi vann iallafall med 34-27 tror jag, och jag gjorde 5 mål och fick en utvisning. Jag är rätt nöjd med min insats men jag missade väl lite för mycket.. Men men. Sprang som en tok gjorde jag iallafall!

Nu blir det middag snart, lövbiff med pommes. Mums! Sen blir det kräftor och annat mys.

Hoppas alla får en bra kväll och bra kämpat laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0