Löprunda

Ja, då var man nyss hemkommen från en 40 minuters löprunda. Det måste iallafall vara 7 kilometer jag sprang, eftersom jag sprang 5 kilometer på 25 minuter i somras.
Iallafall, innan jag sprang så gick jag 100 meter kanske, och då ringde telefonen och det var ett nummer jag inte kände igen;
- Hej det är Ida!
- Hej, det är Peter från Transportstyrelsen.
- Okej?
- Äger du en Suzuki swift?
- Va?
- Äger du en Suzuki swift?
- Öhm.. Ehh.. Nej, men jag kör en..

Sen slutade personen prata och då hörde jag Mårten i bakgrunden. Då var det Edd som hade ringt och ville få tag på Niklas, så lurar dom brallorna av mig! Jävlar så rädd jag blev.. Med tanke på att jag glömde låsa bilen idag så kom det ju upp massor med konstiga tankar i huvudet på mig. Tur att det bara var Edd som ringde.

Nu ska jag dricka te som Elin har gjort till mig. Sen ska jag duscha och sen sitta vid tvn.

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha det var niklas som hade gjort te ;p

2009-09-25 @ 08:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0