Kortis dag

Imorse när vi kom till skolan snackade vi bara typ, sen drog jag till Bobben vid 11. Det är rätt kul där, oseriöst men kul. Det är ju trots allt 200p :)
När vi hade slutat gick jag tillbaka till skolan och vi fik lyssna på Börje som berättade om räntor osv. Så nu förstår man lite bättre om sånt iallafall. Sen fick vi sluta vid halv 2 eftersom Sofie är sjukskriven. Så nu sitter jag i Nånö vid datorn. Niklas, Max och Edd drog in till Norrtälje nyss och ska fixa med bilgrejer eller något sånt. Sen ska vi käka och sen någon gång ikväll har jag träning.
Imorgon ska vi få våra nya kläder i skolan också, wiieho :)

Har inte så mycket mer att skriva just nu.
Men ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0