Knak och brak

Imorse var jag hos en naprapat, Hans Törne. Jag gick dit för att kolla min nacke och rygg eftersom jag har lite småont där ibland. Han kände och knakade till min nacke och rygg hur mycket som helst och han märkte att det inte stod riktigt rätt till där. Lite obehagligt när det knakade så mycket. Jag ska dit igen på torsdag morgon. Eftersom jag var där imorse så tyckte han att jag skulle stå över träningen ikväll, men jag kunde ta en springtur. Så jag fick order från coach att springa minst 40 minuter. Ska bli!

I skolan så jobbade vi på med det vanliga. Tråk tråk.. Man blir så otroligt trött i vårat klassrum. Det finns ingen luftkonditionering och det blir hur varmt som helst. Jättejobbigt..
Efter skolan gick jag och Repan ner på stan. Jag fixade ett Åhléns clubkort och sen gick vi till busstationen. Repan åkte hem och jag och Elin gick ner på stan. Båda två fixade kort på H&M. Sen gick jag och köpte lakan på Åhléns.

Nu sitter vi hemma och jag är supertrött. Hungrig är jag också. Men innan middagen måste jag dra ut och springa. Fattar inte att det ska vara så jobbigt att ta sig ut och springa. Blä!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0