JSM

Herrarna vann sin match igår mot Djurgårdshof. Matchen vägde fram och tillbaka hela tiden tyckte jag, dom ryckte aldrig ifrån riktigt som dom gjorde förra året, men det kan ju bero på att dom gått upp en division också.

Just nu sitter jag och kollar igenom lite på datorn, för sen ska jag gå och packa klart allting och vid 10 ska jag åka till Rimbo och köpa mat, sen ska jag hämta Petri kvart i 11 och sen hämta Johanna. Klockan 11 har vi samling och ska börja våran resa till Avesta. Jag har aldrig kört bil så länge, så vi får väl se hur det går med det.
Vi möter iallafall Avesta Brovallen, Härnösand och Tumba. Alla lag är rätt bra har jag för mig.
Lycka till till oss iallafall!

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0