Idolilidolia!

Ja, det blev en seg kväll. Jag satt i soffan och kollade på Idol med mamma, pappa och Daniel medans mamma pillade mig bakom öronen och i håret. Hur skönt var inte det?
Jag vet att många tycker att Idol är tråkigt och allt sånt där. Men jag tycker att det är hur kul som helst! Jag älskar att se såna som verkligen kan sjunga och jag älskar att se dom som gör bort sig så sjukt mycket. Haha! Synd att jag kommer att missa så många avsnitt pga handbollen bara, men det är det väl värt antar jag :)

Nej nu ska jag åka och hämta Elin i Ununge. Funderade ett tag på att åka till lägenheten i Norrtälje och ligga där och vänta på Niklas och överraska honom när han kom hem, men jag kom på att jag har ju ingen bil och sen är det rätt mörkt och jag är supertrött.

Nu måste jag skynda mig!
Hoppas ni kommer och kollar på matchen imorgon KLOCKAN 17:00 I RIMBO SPORTHALL! ;)

Kommentarer
Postat av: ...

.....alla idolavsnitten går att se på tv4.se :)Lycka till imorrn!

2009-09-11 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0