Gammalt snack och minnen man knappt minns

Middagen igår var super god, lövbiff med pommes och beasås. Efter maten satt jag, Niklas, Elin och mamma kvar vid bordet i typ en timme och mamma berättade om hur hon och pappa blev tillsammans och när dom gjorde slut och blev tillsammans 7 år senare. Sen kom Matilda, och en timme efter det kom Frida. Vi satt där och snackade minnen från Edsbro skola och om hur Elin alltid kliade sig i skrevet och drog i trosorna. Jävlar vad vi skrattade. Haha! Sen åt vi ju kräftor också. Det var inte dom godaste kräftorna med det gick i endå.
Sen satt vi vid köksbordet till klockan 12 och bara pratade och pratade. Riktigt trevligt var det faktiskt. Sen åkte M&F hem och vi gick och sussade.

Nu har jag precis ätit frukost och sitter i soffan med Nicken. Ska gå och borsta tänderna snart och sen gå ut och hjälpa till att måla runt fönster och dörr.

Imorgon är det skola igen, och jag tror att vi har skolfoto. Elin berättade för mig att man tar enfotot stående från höften och uppåt. Hur konstigt är inte det? Jag har alltid tagit kort på bara fejset och nu ska magen och allt vara med. Knas..

Jag skriver väl senare idag antar jag,
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0