Först den till flytbryggan

Idag paddlade vi i skolan och jag paddlade med Repan. Vi åkte bort ganska lång ut på sjön, och efter oss hade vi Emma & Pulli, Emma & Jakob och Micke & Ted. Vi körde tävling tillbaka till stranden. Det var jämnt hela vägen, men jag och Repan var närmast och hade vunnit, om inte Maggis hade kommit och lagt sig på tvären framför oss så vi prejar rakt på henne. Så då kom vi självklart sist..

Efter palddlingen åkte vi tillbaka till skolan och hade dötrist så vi körde sanning och konka. Haha! Det var rätt kul. Sen vid 11 gick vi och käkade och efter lunch hade vi projekt och företagande med Sofie. Jag var jättetrött och höll på att somna. När vi hade slutat gick jag till Intersport och Elgiganten. Repan och Max följde med också. Jag köpte en ny vattenflaska eftersom Ante drack ur min igår, och han har säkerligen pussat på Malin ett antal gånger och hon är ju typ halvsjuk så jag vill inte ha massa baciller och bli sjuk. På Elgiganten köpte jag ett skivfodral som jag ska ha skivor i till bilen.

Nu sitter jag hemma och ska nog lägga mig och sova nu. Är jättetrött.
Halv 6 ska jag kolla på Grey's anatomy och klockan 8 ska jag kolla på Idol.
Imorgon är det sovmorgon till 10:10 och då ska vi pröva nya kläder :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0