First real day in school

Första dagen i skolan idag.
Vi hade svenska B första timmen. Vi ska börja hålla på med minoritet eller något sånt. Vi gick iallafall genom några ord och vad dom betydde, sen hann vi inte mycket mer. Efter rasten hade vi BAT med Anders. Vi pratade lite om praktiken, och att vi ska på studiebesök på fredag i Gubbängen. Vi ska snacka med någon rom typ.
Klockan 11 hade vi skolfoto. Hela klassen var faktiskt med och det tycker jag är kul! Porträttet vi gjorde, skulle vara stående. Jag är väl halvnöjd med mitt kort, jag blev så sjukt blek! Annars var det helt OK.
Till lunch var det kycklinggryta med ris, och efter lunchen hade vi samhällskunskap med Göran. Vi ska hålla på med brott och straff i 2-3 veckor. Det verkar ganska kul.
Imorgon börjar vi 08:50 och slutar vid 13:50 har jag för mig. Skönt!

Juste.. Bilden i tidningen då. Fy! Jag skäms ju. Ser ut som en balettdansös med tuppkam ju. Gud så hemskt!
Träning ikväll iallafall, jobbigt att den är så sen..

Nu ska jag börja med middagen!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0