Det här var bra

Matchen igår då.
Vi kämpade igenom oss hela matchen tillsammans igår. I halvlek stod det 8-15 till Skövde. Vi var väldigt nöjda! Sen i andra halvlek kom utvisningarna och det röda kortet (!?). Ingen fattar varför vi fick det där röda kortet, fast vi fått en förklaring men jag tycker fortfarande att det inte var ett rättvist rött kort. Fler skador fick vi också. Eve ramlade ihop och trodde hon skulle kräkas av smärtan i knäet, som även hon tror är korsbandet. Hur lyckas vi få 2 knäskador på 2 matcher? Jag tror det beror på golvet.
Matchen slutade iallafall 14-31. Det är ändå bra gjort av oss, eftersom Skövde kom 2a förra året och 1a året innan. Mycket bra! Nästa hemmamatch är 10 november mot Lugi. Då ger vi dom revanch!

Bion igårkväll var helt OK. Jag var väldigt trött och kunde inte sitta still. Men filmen får godkänt iallafall!
Idag blir det till att ta det lugnt, funderar på att ta en springtur om jag orkar. Just nu känner jag ingen lust alls till att gå ut och springa. Men vi får se!

Jag har nyss varit hem till M&F och spelat in ett program till Frida. Hon hade glömt spela in det själv och Matilda jobbar hela dagen och kunde inte gå hem på lunchen och göra det. Självklart ställer man upp!

Nu ska jag gå och göra nått kul,
hejochhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0