Det är som det är

Jag kan inte rå för det. Men efter att jag har läst alla kommentarer som folk har skrivit på norrtäljetidnings hemsida, har jag blivit deprimerad. Jag känner mig så fruktansvärt kränkt. Kränkt av Rospiggar dessutom. Dom jag trodde skulle stötta oss in i det sista. Men nej.. Dom sågar oss efter våran första elitseriematch.
Jag försöker släppa det, och inte bry mig. Det är inte lätt för det sitter där inne i huvudet. Alla orden jag läst som "pinsamt, skräphandboll, patetiskt osv".

Jag vet iallafall att jag och mina lagkamrater kommer göra vårat bästa imorgon mot Skövde. Vare sig vi förlorar eller inte så ska vi göra det snyggt.
Jag vet.

Nu ska jag snart kolla på Postkodmiljonären och sen Idol. Sen vet jag inte om jag går och lägger mig, är iallafall väldigt trött just nu.

Ha en bra kväll!

JAG ÄLSKAR RIMBO HK!

Kommentarer
Postat av: ronya

jag älskar oxå rimbo hk :D

2009-09-18 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0