Arg som ett bi

Imorse gick jag in på Norrtäljetidnings hemsida och läste kommentarena om våran match som folk har skrivit. Jävla idioter! Jag blir så arg. Hur kan vuxna människor sitta och kasta sån skit på oss? Vad förväntar dom sig av oss egentligen, att vi ska göra underverk eller? Fy fan..
På lördag ska vi visa dom, och nu svär jag, dom jävlarna att vi kan fan spela handboll, och vi kan göra det bra, och vi kan göra det tillsammans. Men då behöver vi peppning och inte massa jävla skit!

Vi har iallafall vart och lyssnar på en rom, zigenare, idag. Jag tyckte det var ganska intressant och bra. Fick lära mig att man kanske inte ska ha såna fördomar mot folk.

Ikväll blir det chill framför tvn.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0