Alldeles för få ser sådana här



Det där med Mr. Bean var väl onödigt, men resten mår man ju illa av att se.

Jag ligger iallafall här i sängen själv och läser bloggar och väntar på att Niklas ska komma hem.
Jag börjar bli riktigt trött och ska nog ta och sova när han kommer hem. Imorgon har vi sovmorgon så vi kan sova till halv 9, skööönt!
Hade tänkt gå till Bobbens handboll i skolan också, måste försöka få MVG där så jag behöver visa mig mer på lektionerna nu. Ska komma ihåg att ta med mig kläder bara, men det lär jag ju glömma bort.

God natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jocke

sv: haha ja vi får hoppas ni slipper bli sjuka! börjar nervositeten komma ?

2009-09-16 @ 00:57:45
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0