ZzzZzz

Snaaaark...!
Jag är dödstrött. Det blev alldeles för sent för mig igår känner jag nu, även fast jag gick och la mig vid 11. Så ska man orka sitta två lektioner med grupparbete. Fy tusan..
Vi ska åka bilen till skolan idag igen, även fast jag egentligen inte vill för det blir ju hur dyrt som helst. Men min kära pojkvän måste ju tydligen åka bilen, så då får vi ju göra det..
Efter skolan ska jag hämta min bror i Rimbo, för han slutar tidigt. Sen blir det hem och trycka i sig något och sen har vi ju fysträning 18:30. Jag skulle hellre göra fysen hemma, rätt drygt att sitta och åka till Rimbo för att springa och fysa lite faktiskt. Men men..

Nu ska jag fixa i ordning mig,
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0