Ur fas

Kom nyss hem från jobbet. Jag känner att jag är helt ur fas när det gäller alla bloggar jag har i mina favoriter. Jag har missat så himla mycket! Och jag orkar inte läsa igenom allting heller.. Får styra upp det här nu.
Den här veckan har vi jobbat i Edsbro, och vi har börjat sent och slutat tidigt varje dag. Jätteskönt har det varit! Tänk om det alltid kunde vara så.

Jag har träffat en ny naprapat också, superbra! Så nu har jag fått massa övningar jag ska göra och sen ska jag dit 4 ggr till så ska vi se om det blir något bättre med min rygg och min nacke. Hoppas på det bästa iallafall!

Träningarna den här veckan har gått bra. Imorgon är det bortamatch mot Kroppskultur. Jag tycker att vi kan få vinna den matchen, känns som att det skulle behövas. Vi ska åka 05:20 och resan tar 6½ timme. Drygt! Vi ska åka buss, jag trodde vi skulle åka tåg. Tar nog med mig datorn så att jag kan kolla på någon film. Man lär ju bara hinna se en film, för sen tar väl batteriet slut skulle jag tro.

Det är svårt att inte kunna skriva på bloggen varje dag, man glömmer ju bort allt man har gjort lixom. Och det finns ju inget internet i lägenheten så det finns inte mycket jag kan göra åt det, tyvärr.

Nu ska jag kolla igenom facebook, som jag också är ur fas med.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0