Tredje förlusten

Vi åkte iväg med bussen 05:20 ungefär. Jag somnade väl direkt och vaknade av Lasses röst i mikrofonen att det var bussbyte. Så jag satte på en film på datorn som jag hade med mig, Princess Protection Program. Den var faktiskt bra!
Vi kom fram vid 12 kanske. Så fick vi mat av Maja, sen gick vi ut på promenad i regnet. Vi var helt dyngsura när vi kom in i hallen igen. När vi kom in bytte vi om och sen hade vi snack, sen var det bara att börja värma upp.
Matchen startade inte speciellt bra. Vi missade jättemånga lägen hela matchen, vilket är väldigt synd, för om vi hade satt alla bollar vi missar så hade det blivit mycket jämnare matcher. I halvlek stod det iallafall 10-16, och det var vi faktiskt nöjda med. Det var ju bara 6 bollar kvar! In i andra halvlek låg vi under med mellan 6-8 bollar ett bra tag. Sen rasade allt och det slutade ed förlust 24-37. Så himla surt! Jag kände att vi kunde tagit det där laget, om bara alla i laget hade kutat hem, om alla tagit sin uppgift hem, om alla hade smällt på ordentligt i försvar och om vi hade satt fler lägen. Det är något vi måste jobba på känns det som.
Bussresan hem blev rätt kul. Vi körde lite lekar och kollade på två filmer. Men resan hem var ändå superlång.. Vi tog omvägar och skit så allt tog mycket längre tid än det hade behövt göra. Jag kom iallafall hem kvart över 11 typ. Fick skjuts hem av Patrik.

Nu har jag precis käkat frukost. Bulan jag fick i pannan igår efter en armbåge känns fortfarande, men den syns inte lika mycket längre. Det är sånt man får ta!
Idag vet jag inte vad som händer. Men det blir till att sova i lägenheten den här veckan också, och veckan efter det.
På tisdag och torsdag ska jag till Naprapatlandslaget igen. Det funkade riktigt bra när jag var där och jag ska fortsätta gå där i två veckor och hoppas på resultat.

Nej, nu ska jag gå och göra en stretchövning och sen borsta tänderna
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0