Torsdag Fredag

Jag var hemma i torsdags, och hade Niklas i sällskap som var ledig. Så vi låg hemma och kollade på ytterligare tvp Johan Falk filmer. Under dagen gick jag också ner till apoteket och köpte nezeril och noskapin. På apoteket träffade jag Niklas gammelmormor Gudrun. Hon är så gullig hon!
Johan Falk filmerna är iallafall riktigt bra. Jag gillar allihopa och dom har en snygg skådis också, Joel Kinnaman. Och det är ju aldrig fel!
Klockan 4 hade jag min sista bokade tid hos naprapaten. Det gick bra, vi gjorde samma saker som vi alltid har gjort och jag ska fortsätta göra alla övningar som jag har blivit tillsagd att göra. Jag ska dit igen 28 oktober för att se hur allt gått osv.
Jag var ner på träningen på kvällen och kände lite på boll och tog det lite lugnt. Det gick bra men jag blev trött och hängig efteråt. Så när jag kom hem blev det te och titta på tv.

Idag, fredag, har jag städat lägenheten eftersom det var sista dagen. Sen har jag kollat på Hopplös och hatad av alla. Den var helt OK, så den är värd att se.
Vi har varit ner och hämtat Frida på ICA nyss, och handlat chips och dricka. När vi kom hem sen så stod älskade Swiften hemma. Oj så glad jag är! Fina bilen :')
Nu ska vi iallafall kolla på Idol och bara chilla. Imorgon blir det uppgång halv 5 för att bege till till Göteborg och spela match mot BK Heid. Jag har en känsla av att det kan gå bra imorgon..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0