Tips!

Tänkte bara tipsa om en sida, där man kan vinna checkar på 300 kronor genom att bara vara snabbast att trycka. Sidan heter www.300kr.se. Man kan t.ex. vinna checkar på nelly.com, fritidsresor och massa andra saker.

Sen tänkte jag också skriva vilka bloggar jag läser varje dag, om det är intressant.
www.amandamathildas.blogg.se
www.deniceaxelsson.blogg.se
www.elinfrojd.blogg.se
www.erikaibyn.blogg.se
www.johannalillje.blogg.se
www.johanssonmicke.blogg.se
www.lottach.blogg.se
www.maddeungmamma.blogg.se
www.msoder.blogg.se
www.mathildautanh.blogg.se
www.ronron.blogg.se
www.mittlivminblogg.se
www.rebeccagillberg.blogg.se
www.saliinas.blogg.se

Dom här Kenza och Foki och alla såna hit och dit, dom tycker jag inte är kul att läsa för jag känner dom inte, har aldrig sett dom och jag är inte intresserad av mode och sånt där. Så därför läser jag bara "lokala bloggar", eller vad man ska kalla det :)

Nu ska jag kolla på TV.
Btw så vann Rimbo derbyt mot Norrtälje med 4-3. Brabra!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Madde

:) Heheh jaa de e underbrat att få bo själv med den man älskar! Bara vara vi två! och göra som man vill i ett EGET hus ist för ett litet rum hos mor och far:) hehe men snart så kanske ni oxå hittar eget :)

2009-10-24 @ 00:13:16
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/
Postat av: salina!

jaså, du läser min? :o

där ser man! :) får säga detsamma, att jag läser din ;)

2009-10-24 @ 12:27:42
URL: http://saliinas.blogg.se/
Postat av: denice!!!!!

så du läser min :) vad kul! jag läser faktiskt din också nästan varje dag! :)

2009-10-25 @ 17:17:10
URL: http://deniceaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0